Πριν από ένα χρόνο (04-03-2001) από το πολιτικό γραφείο του Κου Σημίτη εστάλη επιστολή στον Περιφερειάρχη Κο Έξαρχο (με κοινοποίηση σ' εμάς) με την εντολή να εξετάσει το θέμα του παραλιακού δρόμου στο Καντήλι και να μας ενημερώσει. Αν και έχει περάσει τόσος καιρός δεν είχαμε καμιά ενημέρωση.
Πέρυσι είχα ρωτήσει προσωπικά τον Περιφερειάρχη εάν υπάρχει πολιτική βούληση για τον παραλιακό ή το μεσογειακό δρόμο. Η απάντησή του ήταν: «γι' αυτό το θέμα θα αποφανθούν οι τεχνοκράτες». Για να αποφανθούν όμως οι τεχνοκράτες πρέπει να υπάρχουν μελέτες. Μελέτες απ' ότι γνωρίζω που έχουν ανατεθεί και θα ολοκληρωθούν σε ένα περίπου χρόνο είναι οι παρακάτω:
α) Μελέτη-βελτίωση της οδού Πευκί-Βασιλικά-Στροφυλιά (α.μ. 9771212 - Σ.Α.Μ. 071) με προεκτιμώμενη αμοιβή: 80.000.000 εκ. δρχ.
β) Συμπληρωματικές μελέτες βελτίωσης κατά τμήμα της Ε.Ο. 77 Χαλκίδα - Ψαχνά - Ιστιαία - Λ. Αιδηψού (α.μ. 9771201 - Σ.Α.Μ. 071) με προεκτιμώμενη αμοιβή: 180.000.000 δρχ.
γ) Μελέτη της οδού Πολιτικά - Δάφνη (Η.Δ. 9907719) με προεκτιμώμενη αμοιβή: 25.000.000 εκ. δρχ.
Για τον παραλιακό όμως δρόμο Δάφνη - Λίμνη δεν υπάρχει νέα μελέτη. Και το ερώτημα που μπαίνει Κε Περιφερειάρχη είναι πως θα αποφανθούν οι τεχνοκράτες χωρίς συγκριτικά στοιχεία αφού δεν υπάρχει και μελέτη του παραλιακού δρόμου.
Μήπως το θέμα μπλοκάρεται από τον Κο Λαλιώτη ο οποίος σύμφωνα με δημοσιεύματα ευβοϊκών εφημερίδων δεν κρίνει σκόπιμο να γίνει παράλληλα δρόμος με το δρόμο Αθηνών - Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ);
Μήπως γι' αυτό δε δέχεται τους δημάρχους να το συζητήσουν που του το έχουν ζητήσει εδώ και δύο χρόνια και έτσι χάσαμε το Γ΄ ΚΠΣ.
Οι βουλευτές μας τι κάνουν; Νομίζω ότι αν είχαν όλοι αρνηθεί να ψηφίσουν τα νομοσχέδια τότε το πρόβλημα του δρόμου θα είχε λυθεί, εδώ όμως χρειάζονται κότσια. Δ. Γεροπαναγιώτης
|