Σκοτώνονται 100 άνθρωποι το χρόνο στο δρόμο γύρω από τον Μαλιακό κόλπο και το πήραμε χαμπάρι μόνο όταν 7 μαθητές επανέλαβαν την ιστορία των Τεμπών. "Τόλμησαν" να πάνε εκδρομή να συμπαρασταθούν και να δουν ανάπηρους να τρέχουν, και πηγαίνοντας "έπεσαν" επάνω σε μια νταλίκα και σκοτώθηκαν ή δημιούργησαν νέους ανάπηρους.
Τα πανευτυχή κανάλια μετά το Σινούκ και τη Βαγδάτη που δεν πουλάει λόγω αλλοδαπού αίματος βρήκαν φρέσκο αίμα να αυξήσουν τη συμμετοχή τους στα μηχανάκια των εταιρειών θεαματικότητας και παράλληλα τα υπερκέρδη τους από διαφημίσεις.
Οι Ευβοιώτες από απέναντι του εθνικού δρόμου που τους χωρίζει μια θάλασσα, ονειρεύονται ακόμη τον παραλιακό δρόμο του Καντηλιού που με την σήραγγα κάτω από το βουνό και τη γέφυρα από τη Λιχάδα θα μας ενώσει με την Αθήνα την Χαλκίδα τον Βόλο και την Θεσσαλονίκη.
(Και τότε επιτέλους θα έχουμε και εμείς νταλίκες που θα τρέχουν πλάι σε πούλμαν με παιδιά για να μην τα κονομάνε μόνο οι γαλακτομπουρεκάδες των Καμένων Βούρλων και οι ταβερνιάρηδες της Στυλίδας.)
Η ασφάλεια των δρόμων και οι ανύπαρκτοί μας δρόμοι είναι δύο φλέγοντα ζητήματα για την περιοχή της Βόρειας Εύβοιας. Το σημαντικό βήμα της σχεδόν ολοκλήρωσης του κομματιού Βουτά -Ιστιαίας δεν λύνει το πρόβλημα με τις καταπτώσεις που άρχισαν αμέσως με τα πρωτοβρόχια. Σημαντικά τροχαία δεν έχουμε ευτυχώς ακόμα επειδή δεν αξιωθήκαμε να έχουμε και σημαντική κίνηση.
Όμως δυστυχώς όλοι όσοι κινούνται στους δρόμους Αιδηψός-Ήλια-Λίμνη και Ροβιές Βουτάς γνωρίζουν ότι απλά αυτό είναι θέμα χρόνου να συμβεί. Τότε οι τηλεοράσεις και οι υπουργοί θα έρθουν και σε μας και με βάση την ποσότητα του αίματος που θα έχει χυθεί θα εγείρουμε τις απαιτήσεις μας μέχρι να ξαναξεχαστούν.
Ας κάνουμε τουλάχιστο ένα ευχέλαιο προκαταβολικά για την καλή μας τύχη και τον άγγελο που φυλάει όσους περνούν από αυτούς τους δρόμους.
Κατά τα άλλα το ενδιαφέρον και η αδιαφορία της πολιτείας θα συνεχίσει να συνδυάζεται με την καλή μας τύχη και την αναισθησία μας.
|