Συνηθίσαμε να εγκρίνουμε και να θεωρούμε σωστό ότι μας ξεφουρνίζουν οι σοφοί εγκέφαλοι της Ε.Ε. Σε έκθεση Γάλλου ευρωβουλευτή διατυπώνεται η θέση ότι: «Το Αβατο (του Αγίου Ορους) αποτελεί παραβίαση της αρχής και των διεθνών συμβάσεων για την ισότητα των δύο φύλων και τη μη επιβολή διακρίσεων με βάση το φύλο, καθώς και των διατάξεων για την ελεύθερη κυκλοφορία των προσώπων που περιλαμβάνονται στο Ελληνικό Σύνταγμα και στο Κοινοτικό Δίκαιο».
Δηλαδή. Οι κυρίες και οι κύριοι πηγαίνοντας προς τα Μάταλα, να περνούν διερχόμενοι και από τον ιερό-για κάποιους ανθρώπους -χώρο, κι αν τους αρέσει να μένουν και σε κανένα γραφικό λιμανάκι του Αγίου Ορους! Να εισρέουν ελεύθερα για να μην τους δημιουργούνται «ψυχολογικά προβλήματα» από την απαγόρευση.
Η κατάργηση του Αβατου όμως, ποιες γυναίκες θα εξυπηρετήσει; αυτές που θα πάνε να προσκυνήσουν και να προσευχηθούν; μα αυτές δεν εγείρουν τέτοιες αξιώσεις. Υπάρχουν πλήθος γυναικεία μοναστήρια, άριστα οργανωμένα, με έγκλειστες καλόγριες μορφωμένες, επιστήμονες, που βρίσκουν τελικά την ψυχική τους λύτρωση σ' αυτόν τον τρόπο ζωής. Δεν ρώτησαν κανέναν μας και ούτε τις ενδιαφέρει η γνώμη μας. Εκεί απαγορεύεται, όχι από τον νόμο, αλλά από δικούς τους κανονισμούς, η διαμονή ανδρών.
Έτσι θέλουν, έτσι διαθέτουν τη ζωή τους. Οι κύριοι δημοκράτες, αυτοί που πονούν και αγωνίζονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν έρχονται σε αντίθεση με τις διακηρύξεις τους, όταν δεν αναγνωρίζουν και δεν επιτρέπουν, σε μια μερίδα ανθρώπων, να ζήσουν όπως θέλουν; θα τους επιβάλεις, εσύ κύριε, τον τρόπο ζωής που αρέσει σε σένα; τι νοοτροπία είναι αυτή που θέλεις να την επιβάλεις και για δημοκρατική;
Δεν μπορώ να δεχτώ στο σπίτι μου όποιον θέλω και να κλείσω κατάμουτρα την πόρτα μου σε σένα και τους ομοίους σου, όταν ξέρω πως ότι ιδείς και ότι ακούσεις θα το κάνεις βούκινο, θα το διαδόσεις διαστρεβλωμένο για να με συκοφαντήσεις για αχαϊρευτο και ανοικοκύρευτο και ότι κατέβει στο άρρωστο μυαλό σου; Έχεις δικαίωμα εσύ να παραβιάσεις το άσυλο μου και δεν έχω δικαίωμα εγώ να το διαφυλάξω; Κυρίες και κύριοι: Το θέμα του Αβατου δεν είναι παρανυχίδα. Είναι θέμα που ανάλογα με την αντιμετώπιση του από τον καθένα μας, βαθμολογεί τη δημοκρατική συνείδηση, την πίστη του στα ανθρώπινα δικαιώματα, και στον σεβασμό των δικαιωμάτων των μειοψηφιών, για τα οποία -υποτίθεται-κόπτεσθε.
|