Απαντώντας στο δημοσίευμα της εφημερίδας Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ που κατατέθηκε στη Βουλή από το βουλευτή κ. Ελ. Παπαγεωργόπουλο, σχετικά με τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στους ασφαλισμένους του ΙΚΑ, σας πληροφορούμε ότι για το ίδιο θέμα έχουμε απαντήσει στη βουλή με τα Φ20 ερωτ/1472/6-10-00 και Φ20/1515/6-10-00 έγγραφά μας, φωτοαντίγραφο των οποίων σας επισυνάπτουμε για ενημέρωσή σας. Ο Υφυπουργός Ν. Φαρμάκης
Σχόλιο Κοινοποιήθηκαν λοιπόν, στο υπουργείο για τη "βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στους ασφαλισμένους του ΙΚΑ", και μας εντάσσουν στα χρονοβόρα πιλοτικά προγράμματα, ενώ εμείς είχαμε ζητήσει, απλώς, έναν υπάλληλο, να κανονίζει τα ραντεβού τηλεφωνικά για να μην υποβαθμίζεται κάθε πρωί ο άνθρωπος, με το φαινόμενο της ουράς στην πόρτα του ΙΚΑ!
Το μέτρο αυτό που εισηγούμαστε είναι τόσο δύσκολο να εφαρμοστεί.
|