Το χέρι πρέπει να μπει βαθιά στην τσέπη, καθώς με μέτριους υπολογισμούς ένας υποψήφιος δήμαρχος δήμου της Αττικής ή μεγάλης επαρχιακής πόλης θα δαπανήσει τουλάχιστον 30.000.000 δραχμές στην προεκλογική περίοδο για να εξασφαλίσει τη στοιχειώδη επικοινωνία του με τους ψηφοφόρους. Και μάλιστα ακολουθώντας τις κλασικές μεθόδους - εκλογικά κέντρα, φυλλάδια, αφίσες, συγκεντρώσεις και περιορισμένη διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης. Γιατί αν επεκταθεί και στις σύγχρονες... Kάντε click εδώ για να διαβάσετε όλο το άρθρο
|