Ερευνα που διενήργησε στην Ελλάδα η εταιρεία Hellenic Research House, στο πλαίσιο παγκόσμιας διαδικτυακής δημοσκόπησης της αμερικανικής Global Market Insite, δείχνει πως οι Ελληνες κάτοικοι των αστικών κέντρων εμφανίζονται διατεθειμένοι σε ποσοστό 40% να μην αγοράσουν ξανά ή να μειώσουν την κατανάλωση των προϊόντων μεγάλων αμερικανικών εταιρειών, «τιμωρώντας» με τον τρόπο αυτό τις ΗΠΑ για τη στρατιωτική επέμβαση στο Ιράκ και το Αφγανιστάν, αλλά και για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους απέναντι στη γενικότερη εξωτερική πολιτική που ακολουθεί η χώρα. Kάντε click εδώ για να διαβάσετε όλο το άρθρο
|