Όλο και περισσότερες εταιρίες επιλέγουν πλέον το διαδίκτυο, ώστε να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, γεγονός που σημαίνει ότι το Ίντερνετ αρχίζει να θεωρείται από τους διαφημιστές σχεδόν εξίσου δημοφιλές με την τηλεόραση. Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας της ελληνικής υπηρεσίας του BBC, εταιρίες όπως η Αμέρικαν Εξπρές (American Express) και η Νάικ (Nike), κατανέμουν πλέον ισότιμα τις διαφημιστικές τους δαπάνες ανάμεσα στο Ίντερνετ και τα άλλα πιο παραδοσιακά μέσα. Kάντε click εδώ για να διαβάσετε όλο το άρθρο
|