Οι διάφοροι ύπουλοι, έμμεσοι, συγκαλυμμένοι ή τέλος πάντων όχι και τόσο προφανείς τρόποι προώθησης προϊόντων (υπηρεσιών, θεσμών, υποψηφίων), δεν είναι κάτι καινούργιο. Φέτος όμως ήταν αναμφισβήτητα η χρονιά τους. Το «stealth advertising», η αόρατη διαφήμιση, που σε χτυπάει προτού καταλάβεις από πού σου ήρθε, χρησιμοποιήθηκε σε τέτοιο βαθμό μέσα στη χρονιά που μας πέρασε, ώστε να συγκαταλέγεται στις λίστες με τις επικρατέστερες τάσεις για το μέλλον ή τις μεγαλύτερες απάτες της χρονιάς, ανάλογα από ποια σκοπιά το βλέπει κανείς. Kάντε click εδώ για να διαβάσετε όλο το άρθρο
|