Τεράστια οικονομικά προβλήματα αντιμετωπίζει η Κοινοπραξία Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων Ωρωπού - Ερέτριας, τα οποία διογκώθηκαν ακόμα περισσότερο από το 1992 που εδόθη στην κυκλοφορία η υψηλή γέφυρα Χαλκίδας.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η κίνηση του επιβατικού κοινού μέσω της γραμμής να πέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα και από τα 17 πλοία που εκτελούσαν τότε δρομολόγια στη συγκεκριμένη πορθμιακή γραμμή τα 11 να αποχωρήσουν για άλλες γραμμές.
Δυστυχώς όμως η φθίνουσα πορεία συνεχίσθηκε με αποτέλεσμα σήμερα το κόστος συντήρησης - κίνησης και γενικής εκμετάλλευσης να έχει φθάσει σε απαγορευτικά επίπεδα για τη συντήρηση της γραμμής, αφού κάθε πλοίο μόνο κατά το μήνα Ιούνιο του 2001 είναι χρεωμένο με 20.000.000 δραχμές.
Επειδή είναι ορατός ο κίνδυνος να σταματήσει τη λειτουργία της η συγκεκριμένη γραμμή που επί 45 χρόνια βοήθησε στην ανάπτυξη τόσο της Εύβοιας όσο και της Σκύρου και θα έχει σαν αποτέλεσμα να οδηγήσει στην ανεργία αφ' ενός μεν μεγάλο αριθμό ναυτικών που απασχολούνται στη γραμμή και αφ' ετέρου στη μείωση του κύκλου εργασιών πολλών επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν άμεση σχέση με την εν λόγω γραμμή.
Ερώτηση υπέβαλε ο βουλευτής Γ. Παπαγεωργίου στους υπουργούς Εμπορικής Ναυτιλίας και Οικονομικών για τις ενέργειες που θα προβούν ώστε να επιδοτηθεί η γραμμή Ερετρίας - Ωρωπού για όλους τους μήνες του χρόνου εκτός από τους καλοκαιρινούς που είναι οι μόνοι μήνες που υπάρχουν έσοδα στη γραμμή.
|