Η Δ.Ε.Π.Α.Χ. αξιοποιώντας τις κρατήσεις του Ι.Κ.Α. έτους 2004, υπέρ των εργαζόμενων (λογαριασμός ΛΑΕΚ) για εκπαιδευτικά - επιμορφωτικά σεμινάρια, πραγματοποίησε στην Συνεδριακή - Πολιτιστική Αίθουσα της Δ.Ε.Π.Α.Χ., το διήμερο Παρασκευής 17 και Σαββάτου 18 Δεκεμβρίου, εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Ποιοτική εξυπηρέτηση πολιτών».
Το σεμινάριο ήταν συνολικής διάρκειας οκτώ ωρών και συμμετείχε σε αυτό μεγάλος αριθμός εργαζομένων της Δ.Ε.Π.Α.Χ., εκ των οποίων άλλοι έχουν μικρή εργασιακή και υπηρεσιακή εμπειρία και άλλοι διότι εργάζονται σε Γραφεία και Υπηρεσίες το αντικείμενο των οποίων σχετίζεται με μεγαλύτερο φόρτο εργασίας καθημερινής εξυπηρέτησης κοινού.
Οι συμμετέχοντες καταρτίστηκαν σε θέματα: Ορθής διαχείρισης και έγκαιρης διεκπεραίωσης των αιτημάτων των πολιτών, Ποιοτικής εξυπηρέτησης, Οργανωτικής συμπεριφοράς, Εργασίας σε ομάδες, Αποτελεσματικής Επικοινωνίας. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Κ.Ε.Κ. PRAXIS.
|