Τους λόγους ακύρωσης του διαγωνισμού δημοπράτησης του έργου κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Σχηματάρι - Χαλκίδα ζητά από τον υπουργό ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. ο Δ. Πιπεργιάς με επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή. Ο βουλευτής στην ερώτηση του επικρίνει τον υπουργό ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. κ. Γ. Σουφλιά για την αιφνιδιαστική απόφασή του να ανατείλει το διαγωνισμό για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου που είχε δημοπρατηθεί στις 29/12/2003 και 29 διαγωνιζόμενες τεχνικές εταιρίες είχαν καταθέσει τις προσφορές τους στις 3/3/2004. Η απόφαση του κ. Γ. Σουφλιά έρχεται σε πλήρη αντίφαση με την απάντησή του στις 18/6/2004 σε ερώτηση του Δ. Πιπεργιά για το έργο.
Στην απάντησή του ο υπουργός μεταξύ των άλλων ανέφερε τα εξής: «Η οριστική μελέτη οδοποιίας εγκρίθηκε στις 30.11.2000 και η έγκριση των συμπληρωματικών μελετών έγινε στις 19/12/2003. Επί της διακήρυξης έχουν γίνει ασφαλιστικά μέτρα από την εταιρεία «Τεχνική Εταιρεία Χ. Κωνσταντινίδης Α.Ε.» και από την «Κ/ξία ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. - ΦΙΛΙΠΠΟΣ Α.Ε.», η εκδίκαση των οποίων έχει οριστεί 21/6/2004. Στις 7/4/2004 ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα ελέγχου των τυπικών δικαιολογητικών σύμφωνα με το οποίο όλοι οι διαγωνιζόμενοι έγιναν δεκτοί. Υπεβλήθη ένσταση εκ μέρους της «Κ/ξίας ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. - ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ Α.Τ.Ε.» και εκκρεμεί η απόφαση εκδίκασής της. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού, την ανάδειξη αναδόχου και τον προσύμβατικό έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο, θα ακολουθήσει η υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Η συμβατική προθεσμία περαίωσης του έργου είναι είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.»
Πέρα από τους λόγους ακύρωσης του διαγωνισμού ο Δ. Πιπεργιάς ζητά από τον υπουργό να δεσμευθεί με ποια διαδικασία και πότε θα επαναπροκηρυχθεί το έργο.
|