Ο κ. Καπελέρης ανακοίνωσε την παραίτησή του από τη θέση του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Χαλκίδας. Ο κ. Καπελέρης σε ανακοίνωση του εξηγεί τους λόγους που τον ώθησαν στην παραίτηση.
Ο πρώην πρόεδρος του Λ.Τ.Χ. κάνει αρχικά μια σύντομη αναφορά στη μέχρι τώρα πορεία του στα κοινά της πόλης. Υπογραμμίζει ότι με την αλλαγή της κυβέρνησης υπέβαλλε την παραίτησή του, αν και θα μπορούσε να περιμένει να λήξει η θητεία του.
Αναφερόμενος στο επίμαχο θέμα της ανάπλασης των Αστεριών, για το οποίο κατηγορήθηκε για έλλειψη διαφάνειας, μη διασφάλισης του δημοσίου συμφέροντος και απουσία ενδιαφέροντος για την κοινωνία, ο κ. Καπελέρης υπερασπίζεται τις επιλογές του και παραθέτει μια σειρά από επιχειρήματα. "Θα ήταν ανέντιμος", όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, "αν εγκατέλειπε τη συγκεκριμένη περιοχή στη μοίρα της ερήμωσης και εξαθλίωσης...".
Οταν το έργο των Αστεριών παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1997 έτυχε καθολικής αποδοχής. Πρόεδρος της επιτροπής διαγωνισμού και ανάθεσης ήταν ο εκπρόσωπος της ΤΕΔΚΕ και του Δήμου στην Λιμενική Επιτροπή, κ. Δ. Μπουραντάς και μέλη της ο εκπρόσωπος της ΤΕΔΚΕ κ. Χαρ. Μανιάτης με αναπληρωτή τον κ. Μ. Κυράτσα, ο εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ευβοίας κ. Ι. Σαγιάννης με αναπληρωτή τον κ. Δ. Νικολάου, ο εκπρόσωπος της ΠΕΔΜΕΔΕ κ. Δ. Παπαθεοδώρου με αναπληρωτή τον κ. Ι. Αλαμάνο, ο εκπρόσωπος της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Ι. Λιαλιάρης με αναπληρώτρια την κ. Μ. Κουτσούκου και δυο τεχνικοί υπάλληλοι του Λ.Τ.Χ. ο κ. Κ. Μανιάτης και η κ. Μ. Αφράτη. Η επιτροπή, ανεξάρτητη και ανεπηρέαστη από το Λ.Τ.Χ. άνοιξε τις προσφορές και το αποτέλεσμα του ανταλλάγματος για την κατασκευή του έργου έγινε ευρέως γνωστό. Εισηγήθηκε δε στην Λιμενική Επιτροπή την κατακύρωση του διαγωνισμού και την ανάθεση του έργου στην Κ/ΞΙΑ ΕΨΙΛΟΝ ΤΕΧΝΙΚΗ & ΕΥΒΟΚΑΤ. Κανείς δεν αντέδρασε τότε, ώστε να κηρυχθεί ο διαγωνισμός άγονος αν υπήρχαν διαφορετικές απόψεις για τα 25 χρόνια του ανταλλάγματος και για τους όρους διακήρυξης. Αντιθέτως άπαντες συμφώνησαν και ανακήρυξαν πλειοδότη ανάδοχο.
Ο κ. Καπελέρης αφήνει αιχμές ότι όλες αυτές οι "περίεργες" και καθυστερημένες αντιδράσεις είχαν ως στόχο την παραίτησή του. Υπογραμμίζει όμως ότι με την παραίτησή του δεν ικανοποιεί την επιθυμία τους αλλά για να μην αποτραπεί η κατασκευή ενός μεγάλου έργου για τη Χαλκίδα και μια σειρά άλλων σημαντικών έργων που βρίσκονται στο στάδιο της υλοποίησης τους από το Λ.Τ.Χ. όπως η ανακατασκευή του εμπορευματικού λιμένα, η αντιμετώπιση των σπηλαιώσεων της παραλίας κ.λ.π. Παράλληλα ζητά από τα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής να μην επικυρώσουν τη σύμβαση μέχρις ότου ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο εκφράσουν τις τελικές τους απόψεις.
Στην ανακοίνωσή του αναφέρεται και στο δεύτερο μεγάλο θέμα του καταφυγίου και τονίζει ότι η λειτουργία του αποφασίστηκε ομόφωνα σε δύο συσκέψεις παρουσία όλων των αρμόδιων πολιτικών και υπηρεσιακών παραγόντων στη θέση "Κύκνος" για την οποία συμφώνησαν και οι τεχνικοί του ΕΟΤ.
Ο κ. Καπελέρης ξεκαθαρίζει ότι δε δεχτεί πλέον υπονοούμενα και ύβρεις, τα οποία ανέχτηκε μέχρι τώρα σεβόμενος τους θεσμούς που υπηρετούσε. Παράλληλα αφήνει αιχμές και για μέσα που κατά παράβαση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας έγραψαν διάφορα χωρίς να ζητηθεί η γνώμη του Λιμενικού Ταμείου, ώστε να υπάρχει αμφίπλευρη ενημέρωση του κοινού.
|