Στο Δημοτικό Συμβούλιο Χαλκιδέων παρουσιάστηκε η νέα κυκλοφοριακή μελέτη από τον κ. Καρεκλά. Η νέα κυκλοφοριακή μελέτη χωρίζεται σε τρεις άξονες.
Το πρώτο κομμάτι αφορά τη δημιουργία υπαίθριων πάρκινγκ, στο πάρκο του Λαού, στη θέση «Φραγγιά» στο Τάγμα Πεζοναυτών και στο ΤΕΛ του Βούρκου.
Το δεύτερο την καθιέρωση αστικής συγκοινωνίας με τα mini buses.
Το τρίτο κομμάτι αφορά τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Δημιουργούνται 2 δακτύλιοι, ένας εσωτερικός δακτύλιος και ένας εξωτερικός. Ο εξωτερικός δακτύλιος θα δέχεται την περιφερειακή κίνηση, και θα δίνει τη δυνατότητα μιας εύκολης μετακίνησης στην περιφέρεια της πόλης.
Ο εσωτερικός περιλαμβάνει το εμπορικό κέντρο της Χαλκίδας. Θα γίνει αντιδρόμηση της Αβάντων. Το όχημα, όπως κατεβαίνει την Αβάντων, δε θα έχει τη δυνατότητα να βγει στη Βενιζέλου, γιατί κλείνει η Συγγρού, δεν θα μπορεί να βγει στη Φαρμακίδου (γιατί στο ύψος της Καραμουρτζούνη θα υπάρχει απαγορευτικό) και μόνο δεξιά θα μπορεί να κινείται το αυτοκίνητο. Διανοίγεται με μια λωρίδα η πλατεία του Αγίου Νικολάου και συνεχίζεται η κίνηση προς την Κακαρά, η οποία γίνεται άνοδος.
Αλλες ρυθμίσεις είναι η απαγόρευση της στροφής αριστερά από τη Φαρμακίδου στη Βενιζέλου. Η Αγγελή Γοβιού γίνεται διπλής κατεύθυνσης με την ίδια φορά.
Παράλληλα θα δημιουργηθεί ένα δίκτυο διαπλατυμένων πεζοδρόμων όπως στην Βαρατάση και στην Μπαλαλαίων. Θα γίνουν και άλλες διαπλατύνσεις πεζοδρομίων για τη διευκόλυνση των πεζών.
Σε δεύτερο χρόνο θα εφαρμοστεί το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης.
Η εφαρμογή των μέτρων δε θα γίνει σταδιακά αλλά τα μέτρα θα εφαρμοστούν συνολικά εφόσον υπάρξει μια ωριμότητα. Το πρώτο εξάμηνο εφαρμογής θα λειτουργήσει ως χρόνος ισορροπίας και μετά θα γίνουν τροποποιήσεις και αναθεωρήσεις.
|