Μια πρόταση για τον τρόπο διαμόρφωσης του οδικού άξονα Στερεάς Ελλάδος - Βορείου Ευβοίας - Θεσσαλίας κάνει ο κ. Βίκτωρ I. Σαββαΐδης, από την Ιστιαία Ευβοίας:
«Εδώ και πολλά χρόνια γίνονται διάφορες συζητήσεις για τον οδικό άξονα Στερεάς Ελλάδος - Βορείου Ευβοίας - Θεσσαλίας.
Συσκέψεις επί συσκέψεων, προεκλογικές εξαγγελίες, μελέτες επί μελετών κ.λπ.
Δυστυχώς, τίποτε δεν φαίνεται στον ορίζοντα, μένουν μόνον οι προεκλογικές εξαγγελίες - συσκέψεις και συζητήσεις. Κάποτε γίνονταν μεγάλες συζητήσεις για τη διάνοιξη του Κανδηλίου. Ο δρόμος αυτός είναι μείζονος σημασίας για τη Βόρεια Εύβοια, αφού
θα μπορούσε σε δύο ώρες να βρισκόμαστε στην Αθήνα και αντιστρόφως.
Επίσης, μεγάλη συζήτηση γινόταν για την υποθαλάσσια σήραγγα του Μαλιακού. Έργο που αργότερα, από πληροφορίες, απερρίφθη για λόγους που δεν έγιναν ακόμη γνωστοί. Το κόστος των έργων, το μεν πρώτο, διάνοιξη του Κανδηλίου μέσω Λίμνης - Ψαχνών, είναι περίπου 40-45 δισ. δραχμές, το δε δεύτερο, του Μαλιακού, 300-350 δισ. δραχμές.
H δική μου πρόταση είναι η εξής: Αθήνα - Χαλκίδα - Ψαχνά, διάνοιξη δρόμου Ψαχνών - Λίμνης μέσω Κανδηλίου και εν συνεχεία Αιδηψός - Αγρόκτημα Βαρβάρας θέση "Μπάτερμο" και από εκεί με μια κρεμαστή γέφυρα στο νησάκι Αγιος Νικόλαος Γλύφας, απόσταση περίπου 500 μέτρα, το βάθος της θάλασσας όχι περισσότερο από 60-70 μέτρα, και εν συνεχεία στο Βαθύκοιλο Γλύφας 100 μέτρα γέφυρα και αυτή κρεμαστή. Στη συνέχεια διάνοιξη του υπάρχοντος ασφαλτοστρωμένου παραλιακού δρόμου Βαθύκοιλο - εργοστάσιο χαρτομάζας και σύνδεση Εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Απόσταση Βαθύκοιλο - Διεθνής Αθηνών - Θεσσαλονίκης 10 χιλιομέτρων.
Το έργο αυτό θα δώσει ανάσα πνοής στην ξεχασμένη επί δεκαετίες Βόρεια Εύβοια, θα γίνει ο κρίκος σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης, που θα συντομεύσει κατά μία ώρα και πλέον τη διαδρομή. Σε πολύ λίγα χρόνια θα γίνει και απόσβεση του έργου». Πηγή: Νέα
|