Σερβιτόρος της Εύβοιας
 
 
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
976 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
20 Φεβρουαρίου 2005
 
 


 
Οδύσσεια ο δρόμος Χαλκίδας - Σχηματαρίου
01/07/2003,  13:45

Επανέρχομαι για πολλοστή φορά στην κατασκευή του οδικού άξονα Σχηματαρίου - Χαλκίδας γιατί αποτελεί τη χαρακτηριστικότερη περίπτωση εμπαιγμού του ευβοϊκού λαού.

Πρωθυπουργός προς Ευβοείς παραμονές εκλογών 2000: "Το έργο βρίσκεται στο στάδιο της δημοπράτησης".

Νομάρχης Ευβοίας προς φορείς Μάιο του 2003: "Η κυβέρνηση έχει δεσμεύσει 16 δις δρχ. για το έργο και μέχρι τέλους Ιουνίου 2003 θα προβεί στη δημοπράτησή του".

Η πραγματικότητα όμως δείχνει άλλα:

"Δύο μήνες μετά τις εκλογές του 2000 η κυβέρνηση χαρακτήρισε το συγκεκριμένο έργο -όπως και άλλους οδικούς άξονες- "ορφανό", δηλαδή χωρίς δυνατότητα χρηματοδότησης από Ευρωπαϊκά ή Εθνικά κονδύλια. Κι από τότε άρχισε να μεθοδεύει την κατασκευή του με το σύστημα της παραχώρησης της εκμετάλλευσης, δηλαδή της επιβολής ή της δραστικής αύξησης των υπαρχόντων διοδίων για την κάλυψη του παραχωρητηρίου.

Έτσι τον Απρίλιο του 2001 το ΥΠΕΧΩΔΕ αφού ενέταξε το δρόμο Χαλκίδα - Σχηματάρι μήκους 10 χιλιομέτρων και κόστους 16 δις δρχ. σ' ένα συνδυασμό παραχώρησης μαζί με την Ιονία οδό, μήκους 153 χιλιομέτρων και κόστους άνω των 300 δις δρχ. προέβη στη διακήρυξη προεπιλογής του και σήμερα ετοιμάζεται να προβεί στη φάση της οριστικής επιλογής.

Βέβαια όλες αυτές οι διαδικασίες συνέβαιναν όχι μόνο εν κρυπτώ αλλά και παραπλανώντας τον ευβοϊκό λαό. Είναι χαρακτηριστικό ότι τόσο ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας κ. Χριστοδουλάκης τον Ιούλιο του 2002 όσο και ο Υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Τσακλίδης πρόσφατα, σε επισκέψεις τους στη Χαλκίδα βεβαίωναν ότι το έργο δεν θα εκτελεστεί με αυτοχρηματοδότηση αφού ήδη έχουν δεσμεύσει τα απαιτούμενα χρήματα και μέχρι τέλους Ιουνίου 2003 θα δημοπρατηθεί.

Το σίγουρο είναι ότι οι ελλείψεις στις μελέτες αλλά και η σύνδεσή του με την Ιονία οδό όχι μόνο θα καθυστερήσει τη δημοπράτηση (πάμε για νέα προεκλογική δέσμευση) αλλά και θα σημάνει δυσβάστακτο κόστος για τον Ευβοέα πολίτη μια και ο ανάδοχος της παραχώρησης θα έχει το δικαίωμα επιβολής και διατήρησης των διοδίων μέχρι την απόσβεση του συνόλου του έργου.

Τελικά η συγκρότηση του Πανευβοϊκού Μετώπου θα αποκτήσει αγωνιστικό και διεκδικητικό χαρακτήρα ή θα αποτελέσει ένα πονηρό πεδίο εκτόνωσης;

Βαγγέλης Αποστόλου, πρώην βουλευτής Ευβοίας του ΣΥΝ


 «  Προηγούμενo άρθρoΕπόμενo άρθρo  » 
 
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email


 
6 χρόνια ζωής για το "Σερβιτόρο"

Επιχείρηση "Πόλις" και στην Εύβοια
Εντοπίστηκε πτώμα άγνωστου άνδρα
Μαθητές με οικολογική συνείδηση
Εκπρόσωπος του Κ.Π.Ν. στη Θεσσαλονίκη
Διαγωνισμός δοκιμίων
Συνεστίαση των Λαμαριωτών
Ο χορός των Λαγγαδιωτών Χαλκίδας
Παράσταση Καραγκιόζη
Παιδικό αποκριάτικο πάρτι
Η πίτα του Ναυτικού Ομίλου Αλιβερίου
Αφιέρωμα στο Λευτέρη Παπαδόπουλο
Πάρτι με κλόουν και ξυλοπόδαρους
Συζήτηση για την παιδεία
Η ΑΓΕΧ με Περιστέρι
Ο Λήλας υποδέχεται τον Ατσαλένιο
Εύκολη Κυριακή για τον Ηρακλή
20η αγωνιστική της Α΄ κατηγορίας Ευβοίας
22η αγωνιστική της Β΄ κατηγορίας Ευβοίας
Επιβάρυνση του ατμοσφαιρικού περιβάλλοντος από τη Σέλμαν
Κέντρο υποδοχής μεταναστών στο Πέι Δοκού;
 

 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.