Ένα-ένα βγαίνουν τα προβλήματα σχολικής στέγης αποδεικνύοντας ότι καμία ενέργεια δεν έχει γίνει στο χρόνο που θα έπρεπε, πριν την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου για την επίλυσή τους.
Εκτός από τα πολλά και σοβαρά λειτουργικά προβλήματα, υπάρχουν και θέματα που αφορούν στην καταλληλότητα των κτιρίων και την ανάγκη για εργασίες επισκευών και συντήρησης.
Η περίπτωση του κτιρίου, όπου στεγάζονται το Γυμνάσιο και Λύκειο Λίμνης δείχνει την αδιαφορία που παρατηρείται στην έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων που σε καμία περίπτωση δεν βοηθούν στο έργο της εκπαίδευσης.
Από το καλοκαίρι οι διευθυντές των δύο σχολείων είχαν αποστείλει σχετικά έγγραφα στις Τεχνικές Υπηρεσίες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Εύβοιας και προς το 2ο Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ζητώντας να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα μόνωσης της στέγης, που αφορά κυρίως τις τάξεις, που φιλοξενούν τους μαθητές του Λυκείου και είναι στον πρώτο όροφο.
Συγκεκριμένα, είχαν ενημερώσει για το γεγονός, ότι παρουσιάστηκαν προβλήματα στη μόνωση των δυο ταρατσών του Γυμνασίου και του Λυκείου Λίμνης και παράλληλα, ζητούσαν απαντήσεις αναφορικά με την τύχη της μελέτης για τη "Μόνωση σκεπής-ταράτσας του διδακτηρίου Γυμνασίου-Λυκείου Λίμνης".
Στο έγγραφό τους με ημερομηνία 4 Ιουνίου 2010, υπογράμμιζαν τα εξής: "Η καλοκαιρινή περίοδος Ιουλίου-Σεπτεμβρίου προσφέρεται για την εκτέλεση του έργου και ως εκ τούτου θέλουμε να γνωρίζουμε την επόμενη φάση του έργου. Επίσης, παρακαλούμε για την επιστροφή του σχεδίου κάτοψης του κτηρίου που παραδώσαμε στον κ. Κατσούλη, με την προϋπόθεση να επιστραφεί στο Αρχείο του Λυκείου".
Στη συνέχεια, επανέρχονται με το υπ' αριθμό 638/19 Ιουλίου 2010 έγγραφο, αναφέροντας: "Μετά τις τηλεφωνικές ενοχλήσεις μας επανερχόμαστε για ευνόητους λόγους, πριν αρχίσουν οι βροχές. Παρακαλούμε επίσης και για την επιστροφή του μοναδικού σχεδίου κάτοψης που σας δανείσαμε για τις ανάγκες σας και δεν μας επεστράφη".
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο έγγραφο έχει αριθμό πρωτοκόλλου 263/14 Δεκεμβρίου του 2009. Από τότε όχι μόνο αγνοείται η τύχη της μελέτης, αλλά και το σχέδιο της κάτοψης του κτηρίου, που είχαν δώσει, προκειμένου να διευκολύνουν τους αρμόδιους υπαλλήλους στο έργο τους για να γίνουν και πιο γρήγορα οι εργασίες.
Σε επικοινωνία του "Σερβιτόρου της Εύβοιας" με τον Διευθυντή του Λυκείου τον κ. Αλεξίου Δημήτρη μας επιβεβαίωσε, ότι κανείς δεν τους έχει ενημερώσει για το αν τελικά έχει εγκριθεί η όχι το έργο της μόνωσης της στέγης και οι μόνες απαντήσεις που είχαν λάβει είναι, ότι έχει σταλεί έγγραφο στη Διεύθυνση Προγραμματισμού της Νομαρχίας, προκειμένου να ενταχθεί σε πρόγραμμα για τη χρηματοδότησή του.
Ο κ. Αλεξίου υπενθύμισε, ότι το Δεκέμβριο είχαν κάνει παραστάσεις στη δημοτική αρχή, και είχαν ασκηθεί πιέσεις για να γίνει αυτοψία στο κτίριο, οπότε και τους είχε επισημανθεί, ότι οι εργασίες θα γίνονταν το καλοκαίρι. Από τότε, όμως, μέχρι σήμερα... φωνή βοόντος εν τη ερήμω...
Στη συνέχεια στο κενό έπεσαν και οι πιέσεις προς τη δημοτική αρχή για την αντιμετώπιση του προβλήματος, καθώς υπήρχε αδυναμία στο να βρεθούν οι πιστώσεις.
Πρόκειται ουσιαστικά για μία αμαρτωλή υπόθεση, που ξεκίνησε το 1996 με τις γνωστές κακοτεχνίες στην κατασκευή του σχολικού συγκροτήματος. Αναγκάστηκαν να πραγματοποιήσουν επισκευαστικές εργασίες, να γίνει στερέωση του κτιρίου και το 2003, όταν άρχισαν τα ταβάνια να στάζουν δαπανήθηκαν χρήματα για τη μόνωση, χωρίς να τους πουν ότι πρόκειται για προσωρινή λύση. Το αποτέλεσμα είναι να εμφανιστεί ξανά το ίδιο πρόβλημα.
Μετά μάλιστα τις βροχές των τελευταίων ημερών ο δήμαρχος κ. Μάρκου επικοινώνησε με τον Νομάρχη κ. Μπουραντά και λόγω έκτακτης ανάγκης την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου επισκέφθηκε για μία ακόμα φορά το σχολείο συνεργείο της Νομαρχίας για να διαπιστώσει το μέγεθος του προβλήματος. Και εύλογα ο κ. Αλεξίου διερωτάται: "Το συνεργείο ήρθε να κάνει τι; ...για κάτι που υποτίθεται ότι έχει ήδη δρομολογηθεί και έχει γίνει αυτοψία και μελέτη".
Στο μεταξύ, απέστειλαν και νέο έγγραφο στην αρμόδια υπηρεσία της Νομαρχίας, ζητώντας να τους ενημερώσουν για τον αριθμό πρωτοκόλλου και την ημερομηνία κατά την οποία ισχυρίζονται ότι ενημέρωσαν τη Διεύθυνση Προγραμματισμού για τη χρηματοδότηση του έργου.
Το δια ταύτα είναι ότι προς το παρόν οι μαθητές, όταν βρίσκονται στις τάξεις ...κρατάνε ομπρέλες, ενω δεν αποκλείεται να λάβουν αποφάσεις για κινητοποιήσεις.
Σήμερα μπορεί κανείς να διαπιστώσει, πώς ορισμένοι αντιλαμβάνονται το ρόλο τους και τη θέση που έχουν στον κρατικό μηχανισμό και το πόσο συνεπείς είναι ως επαγγελματίες, περιμένοντας απλώς, όπως εν προκειμένω και οι μαθητές, να "χτυπήσει" το κουδούνι λήξης του ωραρίου, οι μεν για να γλυτώσουν την υγρασία και το κατάβρεχμα και οι δε... γιατί συμπλήρωσαν το οκτάωρο της εργασίας τους.