Συγκεκριμένες διευκρινίσεις δίνονται από το γραφείο Τύπου της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Εύβοιας με αφορμή τον αρνητικό σχολιασμό που έγινε στα λεγόμενα του νομάρχη κ. Μπουραντά για την ανάγκη να σταματήσει η λαμιοκεντρική λειτουργία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, κατά την πρόσφατη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στη Χαλκίδα με τη συμμετοχή και του υποψήφιου περιφερειάρχη κ. Κλέαρχου Περγαντά, ότι όλοι οι Νομοί πρέπει να αντιμετωπίζονται δίκαια και με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Η αναφορά του νομάρχη και υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη, σύμφωνα με την απάντηση που δίνεται, "φαίνεται ότι παρεξηγήθηκε από κάποιους στη Φθιώτιδα" και για το λόγο αυτό θεωρούν ότι επιβάλλεται να δοθούν διευκρινίσεις προς αποφυγή παρεξηγήσεων και παρερμηνειών.
Πιο αναλυτικά αναφέρονται τα εξής:
"Θα χρησιμοποιήσουμε στοιχεία από έγγραφό μας που είχαμε στείλει στην Περιφέρεια την περίοδο που ήταν Γεν. Γραμματέας ο κ. Σκορδάς (Α.Π. 227/24-1-2008)
Είχαμε αναφερθεί τότε στους επίσημους πίνακες που είχε εκδώσει η ίδια η Περιφέρεια και αυτό που κυρίως προκαλούσε το πρόβλημα ήταν τα έργα που είχε προωθήσει και κατασκεύασε η ίδια η Περιφέρεια, δηλαδή η πολιτική της ηγεσία.
Μας ενδιέφεραν βέβαια και τα στοιχεία των έργων των Νομαρχιών, αλλά από αυτά δεν προκύπτει εύνοια σε κανέναν, αφού έργα μπορούσαν να εντάξουν και να κατασκευάσουν όλες οι Νομαρχίες αρκεί να είχαν μελέτες.
Στα έργα των Νομαρχιών η εικόνα ήταν η εξής:
Η εικόνα όμως είναι τελείως διαφορετική στα έργα που εκτελούσαν οι υπηρεσίες της Περιφέρειας, οι οποίες θα έπρεπε να ενδιαφέρονται το ίδιο για όλους τους Νομούς, εκτός και αν οι άλλοι Νομοί έχουν λύσει τα προβλήματά τους.
Έργα εκτελούμενα από την Περιφέρεια.
Τα έργα που εκτελούσε η Περιφέρεια στην Εύβοια δεν έγιναν από δικό της ενδιαφέρον, αλλά μετά από έντονη δική μας διαμαρτυρία, όπως προκύπτει από το έγγραφο Α.Π. 2902/31-10-2005 το οποίο επισυνάπτεται.
Από πλευράς προβλημάτων στο Εθνικό οδικό Δίκτυο της Εύβοιας, που ανήκει στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας, δεν χρειάζεται να αναφερθούμε αναλυτικά. Είναι γνωστό ότι η Εύβοια έχει το χειρότερο και πιο επικίνδυνο Εθνικό οδικό Δίκτυο στην Ελλάδα.
Αλλά και τα προηγούμενα χρόνια, τρία έργα ανέλαβε να εκτελέσει η Περιφέρεια από Β'ΚΠΣ και τα τρία έχουν μείνει ημιτελή.
Πρόκειται για την παράκαμψη της Αιδηψού, για το έργο οδοποιίας Βουτάς-Ιστιαία και το Φράγμα των Μανικίων.
Πέρασε το Β'ΚΠΣ, πέρασε στο Γ'ΚΠΣ και βρισκόμαστε στα μέσα του ΕΣΠΑ (Δ'ΚΠΣ), 2007-2013 και δεν έγινε τίποτε παρά τις οχλήσεις μας και τις ερωτήσεις των βουλευτών.
Τα δύο πρώτα σήμερα έχουν περιληφθεί στο Ειδικό πρόγραμμα της Περιφέρειας και θα ολοκληρωθούν, αφού όμως έχουν περάσει πάνω από 10 χρόνια.
Αυτή είναι η πραγματικότητα και πρέπει να είναι γνωστή σε όλους.
Η Περιφέρεια έχει πέντε Νομούς και όχι ένα και θα έπρεπε οι πολιτικές ηγεσίες της να έχουν το ίδιο ενδιαφέρον για όλες τις περιοχές.
Αυτό ακριβώς είπαμε και δεσμευθήκαμε ότι δεν θα ακολουθήσουμε τέτοιες τακτικές και δεν θα αδικήσουμε, ούτε θα ευνοήσουμε κανέναν, εφόσον μας εμπιστευθούν οι πολίτες.
Αν αυτό ενοχλεί, τότε ας το κρίνουν οι πολίτες της Περιφέρειας".