Η Μαρία Φουρλή υποψήφια Δήμαρχος στο Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων με το ΚΚΕ παραβρέθηκε στον αγιασμό του 1ου Δημοτικού σχολείου Ψαχνών και συνομίλησε με τους γονείς, τονίζοντας τα εξής:
«Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς οι λαϊκές οικογένειες θα κληθούν να βάλουν πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη.
Η ίδια η υπουργός δήλωσε πως «φέτος θα είναι η πιο δύσκολη χρονιά στην παιδεία».
Χαρακτηριστικό είναι πως τα κονδύλια για τις σχολικές επιτροπές που είναι υπεύθυνες για βασικές λειτουργίες των σχολικών μονάδων θα μειωθούν κατά ένα τρίτο.
Μιλάμε για κονδύλια που ήταν ήδη λειψά και τώρα στα πλαίσια της εφαρμογής του μνημονίου μειώνονται κι άλλο.
Η ήδη οξυμένη κατάσταση θα επιδεινωθεί το χειμώνα με το ζήτημα της θέρμανσης το οποίο θα πέσει στις πλάτες των γονιών. Αυτό σε συνδυασμό με τις περικοπές των μισθών και συντάξεων, με τις αυξήσεις σε βασικά καταναλωτικά αγαθά, σε τιμολόγια, στο πετρέλαιο κλπ.
Σε συνδυασμό με τις απολύσεις και την ανεργία που υπάρχει στην περιοχή μας θα δημιουργήσει μια κατάσταση οριακή. Φαίνονται ακόμη πολλά κενά στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού μας.
Παράλληλα χτυπιούνται θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα που έχουν να κάνουν με τους όρους εργασίας για καθηγητές και δασκάλους. Επεκτείνονται οι ελαστικές σχέσεις εργασίας. Η κατάργηση της μονιμότητας.
Η κατάσταση αυτή είναι αποτέλεσμα της γενικότερης πολιτικής που ασκείται από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και στην οποία συναινεί η ΝΔ, μια πολιτική που βρίσκεται σε πλήρη σύμπνοια με τις επιταγές και τις επιδιώξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του μνημονίου και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Είναι η ίδια πολιτική που ασκείται και στον τομέα της Υγειάς, της Πρόνοιας, στο Περιβάλλον κλπ.
Βασική επιδίωξη είναι η δημιουργία των προϋποθέσεων για την εμπορευματοποίηση της Παιδείας όπως και όλων των υπόλοιπων τομέων της οικονομίας. Ο «Καλλικράτης» είναι το βασικό εργαλείο για το ξεπούλημα όλων αυτών των κεκτημένων. Στον τομέα της Παιδείας ιδιαίτερα πέρα από το οικονομικό όφελος βασικός στόχος είναι η δημιουργίας φθηνής πειθήνιας εργατικής τάξης".