'Οι Κυβερνητικές τυμπανοκρουσίες για φιλόδοξα διαφημιστικά προγράμματα με αυξημένη χρηματοδότηση τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική, απεδείχθησαν ¨γράμμα κενό¨ και δημιούργησαν απατηλές εικόνες αυξημένης τουριστικής κίνησης, οι οποίες σήμερα καταρρέουν με την κρίση του κλάδου και τις αλυσιδωτές επιδράσεις της στη λοιπή οικονομική δραστηριότητα'.
Με αυτή τη διαπίστωση ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας Βουλευτής Ευβοίας κ. Αναστάσιος Λιάσκος σε ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, καυτηριάζει την αδυναμία της Κυβέρνησης να προβάλει τουριστικά τη χώρα μας και να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της φετινής τουριστικής χρονιάς όπως διαμορφώθηκαν μετά το τρομοκρατικό κτύπημα στις ΗΠΑ, ενώ αναφερόμενος στη ανυπαρξία σύνδεσης της προβολής του τουρισμού με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 τονίζει ότι στο χρονικό σημείο που βρισκόμαστε σήμερα πριν τους Αγώνες και σύμφωνα με παραδείγματα άλλων χωρών, ενώ θα έπρεπε να χαράζουμε τις μεταολυμπιακές τουριστικές στρατηγικές, εμείς ακόμη δεν χαράξαμε τις προολυμπιακές κατευθύνσεις της τουριστικής μας προβολής.
Τέλος ο κ. Λιάσκος αφού αναφέρεται στην ερώτηση του στα απαράδεκτα περιστατικά της έλλειψης ενημερωτικών φυλλαδίων για πολλές περιοχές της χώρας που παρατηρείται σε πολλά γραφεία του Εξωτερικού και ιδιαίτερα στη Γερμανία και της μήνυσης πού κατετέθη σε βάρος της προϊσταμένης του Γραφείου του ΕΟΤ στο Παρίσι για κακή χρήση της Γαλλικής γλώσσας στην όλη διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα, αλλά και στο γεγονός της αναποτελεσματικότητας λόγω χαμηλής τηλεθέασης των Ευρωπαϊκών τηλεοπτικών καναλιών που επελέγησαν για τον πρώτο κύκλο διαφημιστικής τουριστικής προβολής της χώρας μας, ζητάει να πληροφορηθεί από τον Υπουργό Ανάπτυξης:
- Θα προχωρήσει η Κυβέρνηση σε ολοκληρωμένο επικοινωνιακό σχεδιασμό προκειμένου να εκπονήσει τα ανάλογα διαφημιστικά προγράμματα με στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα;
- Θα εκπονηθεί σχέδιο σύνδεσης της Τουριστικής προβολής της χώρας με τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 και πότε;
- Γιατί παρουσιάζονται ελλείψεις σε ενημερωτικά φυλλάδια στα Γραφεία του ΕΟΤ του εξωτερικού;
- Πώς εξελίσσεται μέχρι σήμερα η διαφημιστική καμπάνια; Σε ποια Μ.Μ.Ε. και τι ποσόν έχει συνολικά δαπανηθεί;
|