Σερβιτόρος της Εύβοιας
 
 
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
869 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
02 Νοεμβρίου 2005
 
 


 
Την αναγκαιότητα της συνέχισης της λειτουργίας της πορθμειακής γραμμής Ωρωπού-Ερέτριας, επισημαίνει ο Δ. Πιπεργιάς
24/07/2002,  15:00

Την ανάληψη ενεργειών για τη διατήρηση της πορθμειακής γραμμής Ωρωπού-Ερέτριας, ζητά με ερώτηση του ο Δημήτρης Πιπεργιάς από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Γιώργο Ανωμερίτη. Στην ερώτηση του ο Βουλευτής επισημαίνει πως η πορθμειακή γραμμή Ωρωπού-Ερέτριας εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες ταξιδιώτες τα τελευταία 46 χρόνια, καθώς συντομεύει τη διαδρομή Αθήνα -Ερέτρια κατά 60 χλμ. Με τον τρόπο αυτό οι επιβάτες εξοικονομούν· χρόνο και επιπλέον αποσυμφορείται το κομμάτι της Εθνικής Οδού Σχηματάρι -Χαλκίδα. Χάρη στη λειτουργία της γραμμής Ωρωπού -Ερέτριας η οικονομία της κεντρικής Εύβοιας τονώθηκε σημαντικά. καθώς μέσω αυτής η Εύβοια απέχει μόνο 45 χλμ. από την Αθήνα και έτσι αποτελεί εύκολα και γρήγορα προσβάσιμο προορισμό για τους παραθεριστές του καλοκαιριού αλλά και τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου. Εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 θα μπορούσαν κάλλιστα οι γύρω και μέσα στην Ερέτρια να καλύψουν τις ανάγκες της ολυμπιακής φιλοξενίας που δεν καλύπτουν επαρκώς οι προσφερόμενες κλίνες της Αττικής. Εντούτοις η πορθμειακή γραμμή ακολούθησε φθίνουσα πορεία την τελευταία δεκαετία και σήμερα απασχολεί μόνο 5 πλοία, δηλαδή τα ελάχιστα αναγκαία για τη λειτουργία της. Ο κίνδυνος κατάργησης της γραμμής είναι εμφανής, τονίζει ο Βουλευτής, και προκαλεί τις έντονες αντιδράσεις όχι μόνο των εργαζομένων σ' αυτή αλλά κυρίως των κατοίκων, των επιχειρηματιών και της τοπικής αυτοδιοίκησης, που εκφράζουν· την πεποίθηση πως η κατάργηση της γραμμής θα δυσχεράνει τη μετακίνηση των κατοίκων και των παραθεριστών και θα καταφέρει καίριο χτύπημα στην τουριστική κίνηση της Κεντρικής Εύβοιας, ιδιαίτερα μάλιστα μετά την αναγνώριση από τους πάντες ότι ο οδικός άξονας από Χαλκίδα μέχρι Σχηματάρι είναι ιδιαίτερα βεβαρημένος και πολύ περισσότερο τις μέρες με αυξημένη κίνηση και ενώ η διαδρομή Βασιλικό-Σχηματάρι ή Νέα Αρτάκη-Σχηματάρι κάτω από ομαλές συνθήκες θα διανυόταν· σε 25 λεπτά χρειάζεται 1,5 και πλέον ώρες. Γι΄ αυτό καλεί τον κ. Ανωμερίτη να αποτρέψει την αποδρομολόγηση των ενταγμένων στη γραμμή Ωρωπού-Ερέτριας πλοίων και σε περίπτωση που κατά τη δημοπράτηση της γραμμής δεν εκδηλωθεί ενδιαφέρον από τους πλοιοκτήτες να ενεργήσει για επιχορήγηση της γραμμής.


 «  Προηγούμενo άρθρo Επόμενo άρθρo  » 
 
Εμφάνιση όλων των άρθρων του Ιουλίου 2002
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email

Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 150 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 125 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 100 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.

 

01/11/2005
Σοβαρές κατηγορίες της ΠΑΣΚΕ ΛΑΡΚΟ
Νέα αυτοψία στη δημοτική αγορά Χαλκίδας
Η ΛΑΡΚΟ ασφαλτοστρώνει το δρόμο για Λιμνιώνα
Στην Ερέτρια καταθέσανε στεφάνι δύο Δήμαρχοι
Πρόταση μομφής κατά του δημάρχου Μαρμαρίου
Βελτίωση του αθλητικού κέντρου "Μελίνα Μερκούρη"
"Η παιδική ηλικία της τέχνης" του Δ. Μυταρά
Ενδιαφέρον για τη Σχολή Τέχνης και Τεχνικής του Προφορικού Λόγου
Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τα ΟΠΑΑΧ
Βράβευση επιτυχόντων μαθητών του 4ου ΤΕΕ

31/10/2005
Επίσκεψη Μιχαλολιάκου στο δήμο Κύμης
Συνάντηση με Κεφαλογιάννη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Λίμνης - Μαλεσίνας
Καθυστέρηση στη δημοπράτηση του νέου νοσοκομείου καταγγέλλει η Κ. Περλεπέ
Δήλωση Δ. Σιούφα για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου
Χειμερινό ωράριο στα εμπορικά της Χαλκίδας
Οι εκδηλώσεις του Ο.Ε.Ε. για το "Δεκαήμερο Οικονομικής Σκέψης"
Εύκολα η ΑΓΕΧ την Ξάνθη
Νίκη της Χαλκίδας με το Βύζαντα
Πέταξαν βαθμούς Ηρακλής και ο Ολυμπιακός
Αποτελέσματα της 9ης αγωνιστικής της Α΄ κατηγορίας Ευβοίας
  Περισσότερα...  
 

 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.