Την αναποτελεσματικότητα της διαφήμισης που υλοποιεί ο ΕΟΤ μέσω των τηλεοπτικών καναλιών CNN και EUROSPORT, καταγγέλλουν, με ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή, ο Τομεάρχης Τουρισμού Βουλευτής Ευβοίας της Ν.Δ. Αναστάσιος Λιάσκος, η αναπληρωτής Τομεάρχη Τουρισμού Βουλευτής Πέλλας της Ν.Δ. Πόπη Φουντουκίδου, και ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και Εμπορίου Βουλευτής Θεσ/νίκης της Ν.Δ. Γ. Σαλαγκούδης, αναδεικνύοντας την αδυναμία της Κυβέρνησης να υλοποιήσει ένα ουσιαστικό πρόγραμμα τουριστικής διαφήμισης, για την προώθηση του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος.
Στην παρούσα περίοδο κρίσης του Τουρισμού η χώρα μας, καταγγέλλουν οι Βουλευτές, αντί να προσπαθήσει να καλύψει τη διαφημιστική της απουσία από τη διεθνή τουριστική αγορά, υπεύθυνα, προγραμματισμένα και σοβαρά, επέλεξε τηλεοπτικά κανάλια (CNN, EUROSPORT) για τη διαφημιστική καμπάνια στην Ευρώπη τα οποία παρουσιάζουν πολύ μικρή τηλεθέαση έως μηδενική (0,01-1%). Κατά την άποψη των Βουλευτών της Ν.Δ. η προβολή με το αγγλόφωνο εικαστικό και το σλόγκαν, σε συνδυασμό με την αντικατάσταση του γνωστού ΕΛΛΑΣ με το άγνωστο GREECE, δεν απευθύνεται στον πολίτη κάθε χώρας-στόχου επιλογής, όπως η Γερμανία ή Γαλλία κλπ., με αποτέλεσμα να μην γίνεται αντιληπτό σε μεγάλη μερίδα του πληθυσμού και επομένως η διαφημιστική προβολή καθίσταται πλήρως αναποτελεσματική.
Η συνέχιση της διαφήμισης που είχε αποφασιστεί να ξεκινήσει στα μέσα Φεβρουαρίου, συνεχίζουν οι Βουλευτές, ακόμη δεν άρχισε. Τα αποτελέσματα προσέλκυσης τουριστών από τις ευρωπαϊκές αγορές διαφαίνονται απογοητευτικά. Ειδικότερα από την Γερμανική αγορά την μεγαλύτερη αγορά του Ελληνικού Τουριστικού προϊόντος, από την οποία περιμέναμε αύξηση και λόγω της οικονομικής ύφεσης από την οποία πλήττεται, οι αφίξεις έχουν πτωτική πορεία (η πτώση της TUI του μεγαλυτέρου Tour Operator παγκοσμίως είναι 17-19%, του Thomas Cook 15% κλπ).
Επειδή η Τουριστική περίοδος άρχισε, οι Βουλευτές της Ν.Δ. καλούν την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα σε ενέργειες που πρέπει να επανασχεδιαστούν, μετά την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων από την μέχρι σήμερα διαφημιστική καμπάνια. Πηγή: TravelDailyNews
|