Σερβιτόρος της Εύβοιας - Ηλεκτρονικό περιοδικό με θέματα και ειδήσεις από την Εύβοια - Waiter of Evia - Electronic magazine with subjects and news from Evia ...η Εύβοια
στο διαδίκτυο
από το 1999
Κεντρική σελίδα Επικοινωνία Προβληθείτε Για την σελίδα σας Στατιστικά












Πρόταση για εκπόνηση προμελέτης μικρού περιφερειακού δρόμου της Ν. Αρτάκης (Αρτάκη 5/5)



22/10/2007,  09:00

Κατά τη συγκέντρωση - διαμαρτυρία που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Αρτάκη, την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου, μοιράστηκε επιστολή του Νικόλαου Γεωργαλά, δημοτικού συμβούλου, προς το δήμαρχο Ν. Αρτάκης και τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, με θέμα την πρόταση για εκπόνηση προμελέτης μικρού περιφερειακού δρόμου. Η επιστολή αναφέρει:

"Κύριε δήμαρχε, όπως καθημερινά διαπιστώνουμε δεκάδες φορτηγά και Ι.Χ., κυρίως από τη ΛΑΡΚΟ, περνούν από τον κεντρικό δρόμο της πόλης μας, με συνέπεια ανά πάσα στιγμή στην κεντρική πλατεία να είναι σχεδόν σταθμευμένα από 2 έως 5 φορτηγά. Απ' ότι πληροφορήθηκα, η ΛΑΡΚΟ άλλαξε τον τρόπο πληρωμής των φορτηγών. Όσο πιο πολλά δρομολόγια, τόσο μεγαλύτερα bonus. Οι ιδιοκτήτες, και κυρίως οι οδηγοί, για να κάνουν ακόμη περισσότερα δρομολόγια περνούν με ιλιγγιώδη ταχύτητα μπροστά από το γυμνάσιο, το λύκειο, το α΄ δημοτικό σχολείο, από το δημαρχείο, κτλ. με πάρα πολύ μεγάλο κίνδυνο πρόκλησης σοβαρού ατυχήματος, κυρίως στα μικρά παιδιά.

Στη διαδικασία συζήτησης του προϋπολογισμού που έγινε την 06/02/07, πρότεινα με εισήγησή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, να γίνει ένας μικρός περιφερειακός δρόμος, ο οποίος θα εξυπηρετεί τα βαριά οχήματα, μέχρι να γίνει ο μεγάλος περιφερειακός, που θα ενώνει τη Χαλκίδα με τη βόρεια Εύβοια. (Ο μεγάλος περιφερειακός είναι άγνωστο πότε θα γίνει).

Σε πρόσφατη επιτόπια ενημέρωση που είχαμε από τον κ. Στεφανίδη, ο οποίος μας υπέδειξε στις πρόποδες τη Γιαμίνας το μίνι περιφερειακό δρόμο, (που σήμερα είναι ένας μικρός αγροτικός δρόμος σε πολύ καλή κατάσταση). Ο δρόμος αυτός φαίνεται ότι πραγματικά μπορεί να βοηθήσει στο ξεμπλοκάρισμα της πόλης μας.

Κύριε Δήμαρχε, πρέπει το ταχύτερο δυνατόν να γίνει μια προμελέτη για τον παραπάνω δρόμο. Εάν η προμελέτη, μας υποδείξει ότι μπορεί να γίνει ο δρόμος, τότε προχωράμε στην οριστική μελέτη, με την οποία θα ζητήσουμε από τη Νομαρχία και το Νομαρχιακό Συμβούλιο, να χρηματοδοτήσουν το μίνι περιφερειακό. Ο δήμος μας έχει περικυκλωθεί από περιφερειακούς, όπως Ψαχνά - Πάλιουρας, Αγία Ελεούσα - Πισσώνας, Αγιος Αθανάσιος - Στενή, Πισσώνας - Στενή, Στενή - Μετόχι, Θεολόγος - Ερέτρια. Όλοι αυτοί οι περιφερειακοί, για να λειτουργήσουν πρέπει να περάσουν από την πόλη μας. Αυτά μέχρι σήμερα.

Αύριο, κύριε δήμαρχε, εάν δεν διεκδικήσουμε αυτό το σημαντικό έργο του μίνι περιφερειακού, πιστεύω ότι θα γίνει η δεύτερη υποβάθμιση του δήμου μας.

Πώς έγινε η πρώτη υποβάθμιση της πόλης μας και πώς αναβαθμίστηκε η γειτονική μας πόλη;

Όλα είναι θέμα στρατηγικής.

Όταν ζητήθηκε από το δήμο μας, στο παρελθόν, να παραχωρηθεί χώρος, για να δημιουργηθούν τα ΤΕΙ, εμείς τους διώξαμε ενώ είχαμε χιλιάδες ιδιόκτητα δημοτικά στρέμματα, και τη δυνατότητα να δώσουμε 50-100 στρέμματα. Τότε ακόμη, δεν ήταν γνωστά τα θετικά αποτελέσματα των πανεπιστημίων, τουλάχιστον στο τότε δημοτικό συμβούλιο, αλλά ήταν γνωστά, όπως αποδείχθηκε στο τότε δημοτικό δημοτικό συμβούλιο Ψαχνών, οι οποίοι με μεγάλη διορατικότητα προέβλεψαν τα πλεονεκτήματα των ΤΕΙ 30 χρόνια πριν, και ενώ ο δήμος Ψαχνών δεν είχε ιδιόκτητα οικόπεδα, έκαναν μεγάλη προσπάθεια με τα πενιχρά οικονομικά αποθέματα που είχαν, αγόρασαν και δώρισαν στα ΤΕΙ τα οικόπεδα και έτσι έγιναν τα ΤΕΙ στα Ψαχνά, τα οποία λειτουργούν μέχρι και σήμερα που με την ύπαρξή τους άλλαξαν την πόλη των Ψαχνών, και δόθηκε η δυνατότητα στους κατοίκους, για πρόσθετα ξεκούραστα εισοδήματα εκατομμυρίων ευρώ ετησίως.

Αλλο παράδειγμα υποβάθμισης είναι το γραφείο του ΟΤΕ Αρτάκης. Επειδή ο ΟΤΕ έπρεπε να προβεί σε μείωση των εξόδων του και κατά συνέπεια μείωση του κόστους λειτουργίας του τα καταστήματα του ΟΤΕ Αρτάκης και Ψαχνών έπρεπε να κλείσουν. Τότε εμείς σαν δήμος δεν αντιδράσαμε ενώ το Δ.Σ. των Ψαχνών αντέδρασε, με αποτέλεσμα ο ΟΤΕ Ψαχνών να παραμείνει και να λειτουργεί μέχρι και σήμερα, ενώ αντίθετα στην πόλη μας έκλεισε, έτσι κατ' αυτόν τον τρόπο ο ΟΤΕ μείωσε τα έξοδά του αλλά αυξήθηκε η ταλαιπωρία των Αρτακιανών.

Τέλος, ακόμα ένεα παράδειγμα είναι αυτό της Αγροτικής τράπεζας. Πριν από 15 πλέον χρόνια, όλοι λέγαμε να γίνει Αγροτική τράπεζα στην Αρτάκη, αλλά δεν κάναμε τίποτα, ενώ ο δήμαρχος των Ψαχνών έκανε προσπάθειες και έγινε η Αγροτική στην πόλη του.

Συμπέρασμα:

- Όταν κάποιος έχει πρόβλημα με τον ΟΤΕ ή όταν κάποιος θέλει να πάρει μία επιδότηση για αγροτικές εργασίες, κάτι που μας ενδιαφέρει γιατί επιδοτούνται 265 συγχωριανοί μας, πρέπει να πάνε στην Αγροτική τράπεζα. Και τις δυο υπηρεσίες, τις έχει και η Χαλκίδα και τα Ψαχνά.

Ερώτηση: πού θα πάει ο συμπολίτης μας; Απάντηση: στα Ψαχνά. Γιατί; Διότι θα παρκάρει εύκολα και θα αποφύγει την τεράστια κυκλοφορία προς Χαλκίδα. Αποτέλεσμα: Τα Ψαχνά εξελίσσονται σε περιφερειακή πόλη, και η πόλη μας με μία τεράστια δυναμική θα πνιγεί και θα απομονωθεί.

Αυτά τα ανέφερα κύριε δήμαρχε, για να σας αποδείξω ότι η εξέλιξη δεν περιμένει. Σε λίγο καιρό, η Αρτάκη μέχρι τη Χαλκίδα θα είναι ένα τεράστιο πάρκιγκ, τίποτα δεν θα κινείται. Για άλλη μια φορά, θα μας ξεπεράσουν τα γεγονότα, όπως τότε με τα ΤΕΙ των Ψαχνών.

Έξυπνοι δημοτικοί άρχοντες γειτονικού μας δήμου, σχεδιάζουν το μέλλον, αναβαθμίζονται με έργα, και συγκεκριμένα, δημοπρατήθηκε ο περιφερειακός δρόμος Αγία Ελεούσα - Πισσώνας από τον Πισσώνα μέχρι τα Ψαχνά θα τον κατασκευάσει η ΛΑΡΚΟ. Διαβάσαμε στις τοπικές εφημερίδες αποζημιώνονται οι ιδιοκτήτες ακινήτων στο δρόμο Πισσώνας - Στενή για την κατασκευή μεγάλου περιφερειακού δρόμου που θα ενώσει τη Στενή με τον ήδη μεγάλο περιφερειακό Αγιος Αθανάσιος - Τριάδα - Ψαχνά - Πισσώνα - Χαλκίδα και όταν όλοι αυτοί οι δρόμοι ολοκληρωθούν σε 1,2 χρόνια θα χαθεί και ένα μεγάλο κομβικό πλεονέκτημα που έχουμε σήμερα, εάν τελικά γίνουν όλα τα παραπάνω πιστεύω ότι στη συνέχεια θα ακυρωθεί το έργο του μεγάλου περιφερειακού δρόμου, ή θα αναβληθεί για πολλά χρόνια μετά.

Κύριε δήμαρχε, κύριε πρόεδρε του δημοτικού συμβουλίου, παρακαλώ να φέρετε το θέμα στο Δ.Σ. για έγκριση του ποσού που χρειάζεται για να προχωρήσουμε στην προμελέτη του μίνι - περιφερειακού δρόμου. Το κόστος της προμελέτης δεν ξεπερνά τα 10.000 ευρώ".




Προηγούμενo άρθρo Επόμενo άρθρo

  Περισσότερα...  



Newsletter  /  907 μέλη
Πληροφορίες

Εγγραφή
Διαγραφή


Αναζήτηση Google

Web
www.servitoros.gr


Αναζήτηση στο Σερβιτόρο της Εύβοιας

Όλες οι λέξεις
Οποιαδήποτε


Σύνδεσμοι


Τα δημοφιλέστερα "Τοπικά Νέα"
των τελευταίων 10 ημερών

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.