Σερβιτόρος της Εύβοιας
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
876 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε


 
To INKA παίρνει θέση για τη διαμάχη ΟΤΕ και Newsphone Hellas
16/09/2005,  13:22

Mε αφορμή την πρόσφατη δικαστική διαμάχη μεταξύ των εταιρειών ΟΤΕ και Newsphone Hellas και την επακόλουθη σύγχυση που προκλήθηκε στο κοινό σχετικά με το θέμα της παροχής υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου, το ΙΝΚΑ, με στόχο την πληροφόρηση και την προάσπιση των συμφερόντων του καταναλωτή, ενημερώνει:

1. Η παροχή υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου λειτουργεί πλέον σε καθεστώς απελευθερωμένης αγοράς. Το γεγονός αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όποιον τηλεπικοινωνιακό πάροχο επιθυμεί, να προσφέρει την παραπάνω υπηρεσία διαμέσου του δικτύου του, χρησιμοποιώντας δικούς του αριθμούς κλήσης που εκχωρούνται από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων). Αυτή τη στιγμή, υπηρεσίες πληροφοριών καταλόγου παρέχονται στην αγορά από πέντε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, μέσα από τους αριθμούς: 11811,11831, 11833, 11888 που ανήκει στον ΟΤΕ και 11880 που ανήκει στην εταιρεία Newsphone Hellas.

2. Καμία υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου δεν παρέχεται δωρεάν. Aκόμη και ο προηγούμενος αριθμός πληροφοριών καταλόγου του ΟΤΕ, το 131, δεν ήταν δωρεάν.

Σε αυτό το περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού, ο καταναλωτής καλείται να επιλέγει τηλεπικοινωνιακό πάροχο πληροφοριών καταλόγου, συγκρίνοντας επισταμένα τις τιμές χρέωσης και ελέγχοντας με προσοχή:

  • αν η χρέωση είναι ανά κλήση ή ανά δευτερόλεπτο με ελάχιστη χρέωση
  • ποιες ακριβώς υπηρεσίες πληροφοριών καταλόγου περιλαμβάνονται σε κάθε χρέωση

3. Βάσει της Απόφασης Αριθ. 276/39 της ΕΕΤΤ (Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων), προβλέπονται τα εξής:

  • Τόσο οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών δυκτύων ή/και υπηρεσιών όσο και οι πάροχοι υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν επαρκώς τους χρήστες σχετικά με το ύψος της χρέωσης των κλήσεων προς τους σύντομους κωδικούς υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου. Ειδικότερα, κατά τη διαφημιστική προβολή των υπηρεσιών, πρέπει οι τιμές χρέωσης να αναγράφονται ευκρινώς σε περιπτώσεις έντυπης ή τηλεοπτικής διαφήμισης ή να ανακοινώνονται με σαφήνεια εάν η διαφημιστική προβολή γίνεται μέσω ηλεκτρονικού μη τηλεοπτικού μέσου.
  • Ολοι οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών δικτύων ή/και υπηρεσιών υποχρεούνται να παρέχουν στους χρήστες πρόσβαση στην υπηρεσία πληροφοριών καταλόγου που περιλαμβάνει το σύνολο των εκχωρηθέντων συνδρομητικών αριθμών και παρέχεται από τον πάροχο Καθολικής Υπηρεσίας στο πλαίσιο της σχετικής υποχρέωσής του.
  • Για εύλογο χρονικό διάστημα, τουλάχιστον έξι μηνών, παρέχεται ατελώς σχετικό ηχογραφημένο μήνυμα που ενημερώνει τους καλούντες για τους καταργηθέντες σύντομους κωδικούς δικτύου και για τους σύντομους κωδικούς της σειράς 118 στους οποίους έχει γίνει η μεταφορά των υπηρεσιών.

Σχετικά με την πρόσφατη διαμάχη μεταξύ των εταιρειών ΟΤΕ - Newsphone Hellas, το INKA ενημερώνει:

  • Ο αριθμός του ΟΤΕ που αντικατέστησε το 131 είναι το 11888.
  • Ο αριθμός 11880 καλεί την υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου της εταιρείας Newsphone Hellas.
  • Η κλήση στο 11888 του ΟΤΕ είναι 0,34 € ανά κλήση, πλέον Φ.Π.Α. 19%, δηλαδή σε δρχ. 136 (€ 0,40 x 340,75).? Η κλήση στο 11880 της Newsphone Hellas χρεώνεται 0,79 € το λεπτό και 0,01317 € το δευτερόλεπτο μετά το πρώτο λεπτό, με ελάχιστη χρέωση τα 60 δευτερόλεπτα, πλέον Φ.Π.Α. 19%, δηλαδή σε δρχ. 320 (€ 0,94 x 340,75) και μετά το λεπτό κατ΄ ελάχιστο δρχ. 269 (€ 0,79 x 340,75). Η υπηρεσία της Newsphone Hellas προσφέρει κάποια πρόσθετες υπηρεσίες, όπως αποστολή των αποτελεσμάτων με fax, sms ή e-mail.
  • Ο ΟΤΕ δεν ενημερώνει τους καταναλωτές για το κόστος της κλήσης του 11888, στο σχετικό τηλεοπτικό σποτ.
  • Η Newsphone Hellas ενημερώνει τους καταναλωτές για το κόστος της κλήσης στην ιστοσελίδα της. Στο σχετικό τηλεοπτικό σποτ, η ενημέρωση για τη χρέωση της κλήσης, γίνεται με μικρά γράμματα που περνούν με μεγάλη ταχύτητα στο κάτω μέρος της οθόνης, με αποτέλεσμα το μήνυμα να μη γίνεται αντιληπτό.
  • Η Newsphone Hellas, σύμφωνα με δήλωσή της, καταβάλλει στον ΟΤΕ το 30% από τα έσοδα των κλήσεων του 11880 που απορρέουν από σχετικές συμφωνίες.

Ως συμπέρασμα των παραπάνω, το ΙΝΚΑ θεωρεί ότι και οι δύο πλευρές παρουσιάζουν «κενά» στις θέσεις και την επιχειρηματολογία τους, με αποτέλεσμα να μην πείθουν επαρκώς για το δίκαιο ή το άδικο των ισχυρισμών τους. Απόρροια της κατάστασης αυτής, είναι η ελλιπής ενημέρωση του καταναλωτή, η σύγχυση και η αναπόφευκτη επιβάρυνσή του.


 «  Προηγούμενo άρθρo Επόμενo άρθρo  » 
 
Εμφάνιση όλων των άρθρων του Σεπτεμβρίου 2005
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email

Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 150 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 125 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 100 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.

 

05/01/2006
Οι Έλληνες προτιμούν το κινητό από το Internet
Νέο κινητό τηλέφωνο W810 Walkman από τη Sony Ericsson

21/12/2005
Siemens SL75: Με έμφαση στην κομψότητα και την πολυτέλεια

16/12/2005
Προειδοποίηση του ΚΕ.Π.ΚΑ. για τις χριστουγεννιάτικες αγορές

13/12/2005
13ος Μισθός: Τον έκαψε το πετρέλαιο
  Περισσότερα...  
 

 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.