Σερβιτόρος της Εύβοιας
 
 
Newsletter - Μάθετε πρώτοι τα νέα
Eγγραφή
875 εγγεγραμμένα μέλη Διαγραφή
Αναζήτηση στον "Σερβιτόρο"

Όλες οι λέξεις   Οποιαδήποτε
Αναζήτηση στον Eυβοϊκο κατάλογο
20 Νοεμβρίου 2005
 
 


 
Προσοχή στην τελευταία έξοδο του καλοκαιριού
12/08/2005,  13:49

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχεται, καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους Καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Ο 15Αύγουστος πλησιάζει και αποτελεί ευκαιρία, για μια τελευταία «ανάσα», πριν το χειμώνα. Επειδή, λοιπόν, κάθε χρόνο, αυτήν την περίοδο, η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη, ας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, για να μη γίνουμε θύματα κάποιων «αετονύχηδων».

1. Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.

2. Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά - κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.

3. Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.

4. Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.

5. Σε περίπτωση, που το κατάλυμα, στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.

6. Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα, στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.

7. Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Τσιμισκή 54, 54623, τηλ.: 2310233333.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών έχει την δυνατότητα να αποκαλύψει τους "κακούς" επαγγελματίες και όλους αυτούς, που βλέπουν τη θερινή περίοδο, ως μια χρυσή ευκαιρία, για να τα "οικονομήσουν" και που δεν σέβονται τους Καταναλωτές - Πελάτες.


 «  Προηγούμενo άρθρo Επόμενo άρθρo  » 
 
Εμφάνιση όλων των άρθρων του Αυγούστου 2005
Προσθέστε αυτή τη σελίδα στα αγαπημένα
Αποστολή της σελίδας με email

Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 150 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 125 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.
Διαφημιστείτε εδώ!!
Μόνο με 100 euro το μήνα μπορείτε να τοποθετήσετε το διαφημιστικό σας κείμενο.

 

10/11/2005
Εύκολες, διασκεδαστικές, οικιακές φωτογραφικές εκτυπώσεις

03/11/2005
Lexmark P315: Εκτυπώστε τις αναμνήσεις σας

02/11/2005
Η Nikon εισάγει στην αγορά τη φωτογραφική μηχανή D200
Νέa σειρά HP Color LaserJet 4730mfp
Lexmark C920: Έγχρωμη Δύναμη χωρίς όρια
  Περισσότερα...  
 


 

Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια του εκδότη.